Customers who makes me happy

Har jobbat hela kvällen, men det var en soft kväll. Träffade ett sällskap som började prata massa om min vistelse här i Australien, en av kvinnorna gav mig hennes nummer och FB och vill att jag ska bo hos henne om jag åker till New Zealand. Alla är så öppna och härliga här!! Plus att dom gav mig riktigt bra drille som dom stoppa ner i min ficka, hehe nice för annars får jag fan ingen dricks! Har aldrig fått min dricks än så länge vilket suger med tanke på att jag får sämst lön! 
 
Det andra som var nice var ett sällskap på 16 personer där en tjej fyllde år och dom hade med sig en fet tårta som dom inte åt upp och gav resten till mig och Kelly! Precis vad bikini-kaggen behövde! 
Sån soft låtish och bra beskriving på lajf a la backpacker

Kommentarer
Postat av: hasseman

hahahaha fan vad rolig du är, saknar dig massa mizze!!! IM SO PROUD OF YOU BECAUSE YOU'RE LIVING YOU DREAM <33333333333333

2013-10-19 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0