friday

Idag har jag varit leeedig!! Jag började med ett försökt till en löptur en det var någon slags utställning med skulpturer längs hela coast walken att det inte gick att ta sig förbi alla fotande chineser. Men det var lika bra, kände hur kaggen skulle behövt springa, men va katten. Gick sen dirr till beachen och tog ett dopp, hem och duscha och gick till bbq i North Bondi med some friends. Vi grilla kängru och drack öl och hade trevligt! Sen hem och hängde med roomisar, tog en promme för att hitta bästa sortens Goon (billigt boxvin), tog ett tag innan jag hitta Sovereign Fruity Lexia! heheh. 
Nu är huset fullt av chillenare, men jag ska sova för ska upp och jobba om 4,5 timmar... 
En av de förbannade skulpturerna...
Me and Melanie i onsdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0