Hur är det?

Alla frågar hur det är just nu! Därför låter jag amandathebest få ta talan:
Det är väldigt stressande och obehagligt att inte ha någon slags säkerhet, du bokar boende dagen då ditt tidigare tagit slut, du träffar en vän som sen reser vidare, du kan inte planera nått långsiktigt för du vet inte vart du får jobb eller vart du vill jobba, du får panik för varje dag som går för plånkan blir bara tunnare... MEN, detta är samtidigt lajfet, jag måste bara chill out (jag hatar att inte ha en plan, det ska vara spikat och fullspäckat schema för min del). Nu ska jag snart på surfläger, hitta en lägenhet att dela med andra, söka jobb osv. Så snart så kommer allt vara på plats vill jag lova och då kommer jag vara lugn!
 
Men trots dessa få dagar har jag ändå haft väldigt kul, har hängt med alla möjliga, social skills för hela slanten, inte sagt ett ord på svenska, besökt coola place osv.
 
Återkommer asap! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0