Obehaglig start ändå

första natten kan beskrivas som den mest obehagliga i mitt liv!! Kommer in på natten i ett 8-bäddsrum där 7 killar ligger o sover, helt kolsvart. Tar med mig feta ryggan till duschen och freshar upp mig! Sen sov jag någon timme, kunde inte sov mer, låg o undra varför jag är så korkad som kommer till andra sidan jorden utan en plan, vad ska jag göra när det blir morgon? Men det löste sig, har träffat massa, fixat med bankkonto, simkort, sjukhusgrej o annat! Men var skrämmande att stå ensam på flygplatsen med en fet väska o inte veta hur man kommer till  hostelet, tog olika bussar o hitta en grabb som följde mig från busshållsplatsen! I'll be fine!! Det kommer bli underbart snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0