Kandahar Bar

Nu när man har ett par timmar att spendera kan jag förklara hur min tossiga jobbsituaton är...
 
I drygt två veckor jobbade jag som bartender på Kandahar, jobbet var kul och man träffade många männsikor (dock i deras worst drunk state, vilket ändå var trevligt eftersom dom oftast är extra komplimangrika. Finns dock dom som kastat is eller öl på mig, eller t.om. lagt en spya på bardisken). Man märker en del skillnader på deras sätt att förhålla sig till fyllon här, när jag bad någon kasta ut en gubbe som satt och sov mitt i baren fick jag svaret "As long as he is sleeping it's okey!"
 
Slutade jobba här för att jag jobbade 6 dagar i veckan och det är sena kvällar vilket gör att man vänder på dygnet, inte många manchester-mornar alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0