Work in surfers Paradise

Okej, så här ligger läget till!
Världens bästa resa med världens underbaraste Klara är tyvärr över. Nu är det dags att knega. 
Åkte först en vecka till Byron Bay (bästa stället i Australien), första dagen gick jag och sökte en massa jobb!!! Fick faktiskt en trial och en annan potentiell plats att jobba, men visste inte om någon av ställen var några riktiga roliga jobb, om jag skulle kunna hitta ett bra boende osv. Staden är så liten. Beslutet blev att åka vidare till Surfers Paradise och möta upp två Sandhamns-vänner som kommer om två veckor. 
 
Nu befinner jag mig i Surfers, lite Miami-style, det är nice, men saknar surfar-livet och alla härliga locals. Just nu bor jag med många idioter från England på mitt hostel. Läääängtar till den supersofta lägenheten som vi ska flytta in i med pool, tennisbana, jacuzzi, ballkonger, två badrum, havsutsikt osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0