answer

Såg just en kommentar från Clara som frågade lite angående säsongen som jag självklart ska svara på!
Mina jobb lyckades jag få genom att gå runt och söka, hade väldigt tur dock och det var bara i princip bara dessa ställen jag gick och frågade på. Nattklubbsjobbet fick jag genom en kompis och för att ägaren tyckte jag hade "rätta looken" (allt är ganska ytligt ändå), KK och Osteria gick jag bara till och bad att få prata med managern. Jag kan ingen tyska och det var total coolers! Dock vet jag att vissa restauranger som har det som krav, men som sagt jobbar jag som servitris nu och har inte haft så mycket problem med att jag inte kan språket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0